Wednesday, July 27, 2011

Apam Pokal-Dot

Salam semua. Dah lama tak update blog deh? Hurm, kali ni Ummie update blog dengan sesuatu yang baru ummie berjinak-jinak. Firts time buat Apam Polka Dot ini masa bertandang kerumah kawan sebagai ole2. Ramai yang terpikat dengan kecomelan apam tersebut, lalu ummie telah mendapat 1st order dari jiran kawan. Alhamdulillah, order tak putus-putus.Jadi kepada sesiapa yang berminat nak order Apam Polka Dot ini, boleh hubungi Ummie dengan cara, 

ummiekidscollections@gmail.com
shada_hafiz78@yahoo.com.my
SMS/Call - 017 6680662 
Harga :
100pcs     RM50
50pcs       RM30

Pelbagai warna dan inti mengikut citarasa anda,antaranya chocolate, strawberry, blueberry, kaya, mango, kiwi, lemon dll. Kalau nak inti NUTELLA pun boleh, cuma kene tambah RM5. Maklumlah NUTELLA kan mahal. Heheh.
Untuk pengetahuan semua, ummie duduk di Putrajaya.Jadi, untuk yang memilih untuk dihantar by hand, ini pickup pointnya ,

(Percuma)
Petronas Presint 9
UPM Serdang
Shell Bandar baru bangi
Bagi yang nak Ummie hantarkan,tapi certain-certain tempat je la ye,Charges yang dikenakan boleh dirunding dan amat berpatutan.

Buat pengetahuan semua, Apam Polka Dot ini juga boleh dijadikan door gift untuk wedding.Ummie akan bungkuskan dalam plastik kecil atau kotak kecil mengikut permintaan.Harga boleh runding. Just hubungi Ummie je.
Bagi yang berminat, sila hubungi Ummie Untuk BULK ORDER pun boleh. 

Call Ummie cepat.. =)

TaaDaaa......HeHeHe.....TQ:)

No comments:

Post a Comment